INFINITY METIN2 FORUM
www.metin2gods.ro
INFINITY METIN2 FORUM

Metin2 questuri, misiuni, servere private, metin2 gods, pvp, pvm , hard pvm, hard pvp, playeri metin2, tutoriale, ghiduri, implementari servere , diff-uri, pong, decriptare client, php, biolog, hack-uri,cum rezolv eroarea


Nu sunteti conectat. Conectati-va sau inregistrati-va

cum creezi o harta 100% functionabil!

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos  Mesaj [Pagina 1 din 1]

1 cum creezi o harta 100% functionabil! la data de Sam Feb 22, 2014 8:47 pm

Salut!
Astazi am sa va dezvalui secretul de a face o harta 100% functionabila!
Sa incepem:
mai intai avem nevoie de un GMT map editor(recomand versiunea) & 2d map editor
Download:
GMT map editor:  [Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]

2D map editor: 
[ltr][Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link][/ltr]


Acum pornim GMT map editor si creem o mapa!
uitati pentru a intelege cum faceti:


Dupa salvam si mergem in locatia unde e GMT si mergem la maps.
Aici observam ca este salvarea mapei.
Si avem niste extensi , la procedam in felu urmator dam click pe salvare-->click dreapta si stergem extensia(si nu lasam nicio extensie)
Dupa observam ca are extensia File(nu se vede extensia) acu dam dinou rename si il redenumim in: server_attr
Dupa creeam un nou folder numit metin2_map_nume mapa( ex: metin2_map_bad_lands)(atentie! nu trebuie sa fie nici un spatiu lasat acolo ex: Turnu demonilor ci intre ele pune aceasta linie "_" ex: Turnu_demonilor)
Bun!
Punem in folder: server_attr
si creem in folder niste texte:, acelea sunt: boss.txt , npc.txt , regen.txt settings.txt , stone.txt , Town.txt
ce reprezinta fiecare?:
boss.txt (coordonatele unde vreti sa fie bossul care vreti sa fie in mapa)
npc.txt( aici punem coordonatele la un NPC oarecare in mapa)
regen.txt(aici punem coordonate pentru niste mobi carevreti sa fie in harta)
settings.txt (setarile mapei, ex:
COD: SELECTAŢI TOT
Cod:
ScriptType   MapSetting

CellScale   200
HeightScale   0.500000

ViewRadius   128

MapSize   2   2
BasePosition   2278400   4300800
TextureSet   metin2_N_snowm.txt
Environment   N-snowm01.msenv

stone.txt(aici punem coordonatele unde sa pice o piatra metin)
Town (aici punem coordonatele unde sa fie orasul+cercul protector)

si implementarea in serverfiles este cam lafel!

Faza cu clientul:
este mai greoaie datorita ca, trebuie sa creeati voi coordonatele, numarul harti,etc.




Si cu 2d map editor aici bagam server_attr si bagam structurile ei si gata!!!

Tutorial 100% realizat de mine!

Vezi profilul utilizatorului

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus  Mesaj [Pagina 1 din 1]

Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum